» » BERSUMPAH!!!!!.... Wan Azizah & Nurul Izzah Di Cabar.....

Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail serta anaknya, Nurul Izzah Anwar dicabar melalukan sumpah laknat bahawa mereka yakin 100% Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak terlibat dalam rakaman video seks dengan seorang pelacur cari China pada 21 Februari yang lalu.
Bekas Ketua Wanita PKR negeri, Aminah Abdullah berkata, ia perlu dilakukan berikutan pengakuan Anwar yang mengatakan dirinya ada bersama keluarga ketika video itu dirakamkan.

"Saya mencabar Wan Azizah & Nurul Izzah berbuat demikian (bersumpah laknat) kerana ramai rakyat sudah bosan dan muak dengan 'lakonan' mereka yang cuba untuk memperbodohkan rakyat," katanya kepada Media di sini.

Beliau menambah, Anwar sebagai Anugerah Tuhan yang pernah dikatakan oleh Wan Azizah sebelum ini adalah satu pembohongan yang amat besar.

Jelas beliau, rakaman tersebut sekali lagi menunjukkan sikap Wan Azizah & Wan Izzah yang hipokrit serta cuba memutar belit pemikiran rakyat demi kepentingan politik peribadi.

Psssstttt: Berani kerana Benar, Takut kerana Salah.... Fikirkanlah.....

About Laskar Pelangi

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply