» » Cge Gu Bard kaki spin...

gambar hiasan - Che Gu Bard pembohong bersiri...

Ada lagi pembohongan si Che Gu bard yang saya ingin kongsikan di sini, iaitu berkaitan isu LIBYA yang sedang dilanda pemberotakan.

Dalam ceramahnya di Rumpun Makmur tersebut (sambungan drp entry bertajuk Che Gu Bard meroyan di felcra Rumpun Makmur) dia ada menyatakan Libya bukan negara Arab dan terletak di Afrika. Dia kata pemimpin UMNO bodoh tak belajar Geografi.

Dia cuba nak kaitkan Malaysia dengan Mesir, Libya dan beberapa negara arab lain yang sedang dilanda rusuhan. Katanya negara-negara arab tersebut isteri pemimpinnya hanya pandai bersolek je. Dia cuba untuk mempengaruhi minda rakyat seolah-olah DS Najib dikawal oleh DS Rosmah.

Ni nak bagi tau ni sapa sebenarnya tak belajar... secara geografinya Libya memang negara Afrika tetapi masih lagi berbangsa Arab... Orang Libya bercakap dalam bahasa Arab. Libya juga merupakan negara anggota Liga Arab. sila klik link di bawah untuk bukti...



Siapa yang tak sekolah... siapa yang tak belajar... Engkau nak tipu penyokong PAKATAN HARAM bolehla... Engkau cakap memang sedap didengar berdentum berdentam tapi ingat setiap ucapan akan mencerminkan peribadi kita sama ada kita ini orang berilmu ke tidak... Engkau telanlah wahai CHE GU BARD segala pembohongan engkau itu...

Engkau pun samalah juga macam bos kau tu si Anwar "the super liar"...

Renung-renungkan dan selamat beramal...

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply