» » Saifudin Abdullah: "Jangan Sampai I Balun U All Blogger, Tunggu Masa Je"




Aku sudah lama dok  hantam YB Timb Menteri yang terkenal  dengan gelaran  " Is not my job " ini  sejak isu pecah pintu di UPM oleh Pro M ketika pilihanraya kampus  .  Dia membela budak2 anti kerajaan ini dan memperlekehkan staf universiti sebagai Mubarak Kecil .

Kali ini tindak tanduknya semakin kurang ajar nampaknya dengan menghina para blogger pro BN yang membantu jentera BN di PRK Kerdau dan Merlimau .  Lepas itu siap lagi cakap dekat blogger nak balun blogger !


"Jangan Sampai I Balun U All Blogger, Tunggu Masa Je"


Aku tak boleh terima sama sekali rakan2 blogger seperti Papa Gomo dan lain2 yang berjuang di  Kerdau  untuk kuasa politik UMNO dihina oleh seorang Pak Menteri seperti Saifuddin . 

Apa hina sangat ka blogger sehingga digelarkan tidak intelektual ?? 

Pandai sangat ka hang tentang NEW POLITIC !  ....Apakah hang ini satu geng dengan Anwar Ibrahim yang dok pejuangkan politik baru ?? 

Apakah Saifuddin hanya iktiraf  golongan mahasiswa saja sebagai intelektual dah layak duduk semeja dengannya ? maklumlah blogger ini semua bukan ada degree macam mahasiswa Pro M ...


PB isytihar akan bersama GAP , PAPA GOMO untuk berpencak silat dengan YB Y ini !!! 

http://sejarahmelayu.blogspot.com

*NR pun akan turut berjuang menegakkan kebenaran... kami berjuang mempertahankan UMNO/BN tanpa sebarang habuan... bil streamyx/broadband bayar sendiri... terjah cari info modal sendiri... last sekali ini balasan nya yer....ke dah tak nak MP dah...

Renung-renungkan dan selamat beramal...

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply