» » » Kezaliman PAS di Terengganu 1999-2004 (part 3)

Sambungan......





PAS GANTI UMNO???
Rakyat Serik doh WEHHHH!!!

Berikut disenaraikan aksi-aksi terlampau PAS sepanjang 1 penggal memerintah Terengganu...

11) PECAT DAN GANTUNG IMAM/BILAL - Menggantung dan memecat imam dan bilal masjid yang tidak menyokong PAS dan terlibat dengan JKKK


12) ZAKAT UNTUK MENYOKONG PAS - Orang miskin yang menyokong UMNO dinafikan haknya unuk memperolehi wang zakat yang dibahagikan di masjid-masjid di kampung melalui peranan Jawatankuasa Syura Rakyat (JSR)

13) RAMPAS WANG EHSAN UNTUK INSTITUSI PENDIDIKAN - Pada Disember 2000 Kerajaan PAS merampas sebagian RM40 juta wang ehsan sumbangan Kerajaan Pusat kepada institusi pendidikan negeri seperti KUSZA, TATI dan Sekolah-Sekolah Agama di bawah Kerajaan Negeri.

14) PECAT PENGARAH TATI - PAS Pecat Pengarah TATI, Dr Mohd Zaki Abdul Muin dengan notis 24 jam pada 27 Disember 2002 kerana yang tidak mahu pulangkan gran (wang ehsan) Kerajaan Pusat untuk TATI kepada Kerajaan Pas Terengganu serta telah membongkar penyelewengan di TATI

15) CUKAI PETAK - Kerajaan PAS kononnya menghapuskan 'cukai bakul' untuk penjaja kecil di pasar tetapi, cukai petak pula dikenakan.

* akan disambung Kezaliman PAS di Terengganu....

About Laskar Pelangi

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply