» » Video Seks : Antara Konspirasi dan Kebenaran...

(gambar hiasan...)
Lelaki Y suruh T ambil semula jam tangan selepas ‘aksi panas’. T tanpa usul periksa; bukan pertama kali pun menguruskan ‘tempat’ aksi. Banyak kali. So, T pun tanpa banyak soal pergi ke tempat pertemuan. Katil masih berselerak. Masih ada kesan basah. T cuba cari jam tangan. Biasanya Y akan letak di atas kabinet berdepan dengan cermin. Kali ini tak ada. Kalau jam murah, mahu sahaja T belikan baru. Tapi jenama mahal. Kalau tak ada ribu ribu jangan sentuh. Y nyata masih mewah. Sengaja tampil nampak macam miskin.


T sms Y. ‘Ds: nothing on the table. U misplaced?’
(DS, tidak ada apa-apa atas meja, awak silap letak kut?

Y sms T: ‘Must be there. Near jacuzzi? No?’
(pasti kat situ. Dekat Jacuzzi?Tidak?

T sms Y: ‘Nope. Nothing’.
(Tidak. Tak ada apa-apa)

Y sms T: ‘Must be somewhere else…never mind’.
(Pasti ada kat tempat lain... tak apalah)

T sms Y: ‘OK Ds. Am out of the place’.
(Ok DS, saya nak keluar dari sini)

Y sms T: Can you ask the ***** if she sees it. Tq.’
(Boleh awak tanya *****kalau dia nampak. Tk.)


T tak beritahu Y bahawa dia perasan adanya ‘blinking merah’ di kawasan berdekatan dengan katil. T sengaja tak beritahu Y; sebab T tahu ianya boleh digunapakai untuk jangka masa panjang. T balik; cuba perhati dan teliti. Hmmm….SAH dan SAHIH.

T lama bertahan agar tidak bocor rahsia. T tahu, Y masih ada kes di mahkamah. Tapi ini soal ‘game’ dengan perempuan. Fuhhh…nasib baik. Kalau lelaki. T tahu…game will be over.

T sengaja nak rahsiakan; nak tahu siapa sebenarnya dalam Parti K yang nak ‘kenakan’ Y. Siapa yang nak tengok Y tertonggeng? Siapa yang nak tengok Y hancur?

Setelah T melakukan penyelidikan dan survey; ini bukan problem dengan Parti K. Lebih kepada nafsu serakah Y yang memang tak boleh nak control lagi. T kecewa; sebab T dan keluarga juga tertipu selama ini. Y selalu ingatkan T; bahawa hidup ini perjuangan. Tapi T jugalah yang selama ini menjadi ‘hos’ kepada banyak aksi yang dahsyat di antara Y; dengan W, P dan B. Wanita, perempuan dan betina. Kadang-kadang L. Lelaki.

Y, walaupun ada kes mahkamah – tak pernah serik.

T kesian dengan Kak W; dengan YB N I dan anak beranak yang selama ini percaya Y adalah ‘insan kamil’ yang suci dan maksum. Semuanya sudah terlambat. T kecewa. T sanggup nak bongkar segala kezaliman kepada rakyat Malaysia.

Ini adalah kezaliman kerana – selama ini majoriti rakyat ditipu dengan dikencing dengan imej bersih – lelaki Y.



sumber: rakyattranung.blogspot.com

Renung-renungkan dan selamat beramal...

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply