» » HANGAT: Antara kebenaran dan kepalsuan...






"Dalam PC di rumah Wan Azizah di Kuala Lumpur sebentar tadi, Wan Azizah menafikan lelaki dalam video youtube tersebut adalah Anwar. Beliau mendakwa susuk badan lain. Bila ditanya mana jam tangan OMEGA Anwar yang Datuk Eskay dakwa ada padanya setelah cuba dicuri oleh pelacur China, Wan Azizah kata ada padanya tapi tak mahu tunjuk. Soalan pasal jam Omega Anwar yang ditanya oleh wartawan Agendanews membuatkan Wan Azizah upset. Bila didesak mana jam tangan tersebut oleh wartawan lain. Dia kata awak bukan pendakwa. Sampai bila Wan Azizah akan pertahan Anwar agaknya... PC yang turut dihadiri Karpal, Khalid Ibrahim dan Nurul Izzah tamat sebaik sahaja isu jam tangan Omega menjadi soalan pemerangkap."


Semalam mulai jam lebih kurang 4.30 petang, dunia cyber digemparkan dengan penayangan video (mukadimah) yang dikatakan melibatkan pemimpin kanan pembangkang. Kemunculan video sepanjang lebih kurang 1.47 minit itu memberi pelbagai reaksi dan pandangan dari pelbagai pihak.



Namun kita sebagai manusia yang dianugerahkan akal untuk berfikir maka gunakanlah ia sebaik dan sewaras yang mungkin. Mungkin setengah pihak sukar hendak percaya. Ada orang kata video tersebut bukan video yang didedahkan Datuk T. Maknanya banyaklah video yang seumpama dengannya yang mempunyai 'pelakon' yang mirip dengan orang terbabit. Sungguh ramai pelanduk dua serupa agaknya.

Walau apapun nilailah gambar yang NR selitkan di atas untuk dinilai... Tepuk dada tanyalah iman.

"Berani kerana benar..."

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

4 comments:

  1. "Berani kerana Benar Takut Kerana Salah"

    100% kebenaran... xde keraguan lagi...

    ReplyDelete
  2. anwar mane ade buncit n berselulit camtu la bongok!!

    ReplyDelete
  3. tang mane buncit tu??? tang mane selulit tu???

    ReplyDelete
  4. mustaqim dah tengok badan anwar telanjang kut... naik confuse tang mana selulit tu... Anwar ada selulit ke???

    ReplyDelete