» » » » » PAS yang menyeleweng...


Dulu PAS kata kawan dengan kafir jadi kafir. Hari ini jelas DAP yang terang lagi nyata menolak Islam sehingga rela mencabar orang PAS untuk langkah mayat dia dulu kalau nak tubuhkan negara Islam...

Alahai apa dah jadi dengan PAS. PRU 12 telah membuktukan segala-galanya. PAS telah bersekongkol denganDAP untuk menjatuhkan kerajaan pimpinan orang Islam yang sedia ada iaitu UMNO/BN.

PAS kata mereka sedang mendakwah DAP dengan Islam. Tetapi senario yang berlaku adalah siapa sebenarnya yang berdakwah pada siapa. kelihatannya bukan PAS mendakwah DAP tetapi PAS telah didakwah oleh DAP.

Buktinya jelas iaitu apabila PAS telah meletakkan perjuangan negara Islamnya ke tepi demi satu matlamat iaitu ingin menang dalam dalam pilihanraya. PAS kata dia lebih sanggup berkawan dengan syaitan dari berkawan dengan UMNO.

PAS sanggup berkawan dengan golongan kafir harbi daripada berbaik-baik dengan sesama saudara seagama.

Apakah matlamat PAS sebenarnya... Matlamat telah menghalalkaan cara. Akhirnya perjuangan PAS boleh diibaratkan dengan menang sorak kampung tergadai. Bukti telah ada di depan mata.

Renung-renungkan dan selamat beramal...

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply