» » Seks Bebas Penghinaan kepada Islam...

Dalam surat khbar hari ini ada menyatakan bahawa Ambiga dan Anwar menyalahkan media kerana memberi liputan negatif terhadap himpunan seksualiti merdeka.
Bagi ana dan ana yakin dan percaya majoriti rakyat Malaysia (ISLAM) menolak dengan sebulat suara akan himpunan seumpama  itu kerana ia terang-terang menyalahi tatasusila fitrah manusia dan ajaran agama.
Anwar seolah-olah menyokong usaha ini apabila berkata kita perlu mendengar suara mereka sedangkan kita harus tahu bahawa usaha seumpama ini perlu dihalang bahkan perlu dibanteras habis-habisan kerana ia bakal menjadi ancaman kepada sosio budaya dalam masyarakat dan seterusnya boleh mengganggu susur galur keturunan.
Perkara ini sudah semestinya adalah satu penghinaan kepada kesucian agama Islam itu sendiri.
Kerajaan tidak perlu memberi ruang kepada golongan ini bahkan tidak perlu mendengar suara mereka ini kerana mereka ini sudah melanggar norma-norma sosial dalam masyarakat kita.
Kita tidak menolak hak asasi manusia. Tetapi LBGT bukan hak asasi manusia tetapi ia adalah HAK ASASI BINATANG.

Renungkan dan selamat beramal...

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

1 comments:

  1. Salam 1 malaysia, melayu ka,india ka,cina ka,kita semua sama..asal kejadian tanah.Beza kita adalah kepercayaan.Di Malaysia apa yang ana lihat pengajian agama terbatas kepada penganutnya sahaja.Sedangkan agama rasmi agama Islam.Orng cina dan India tidak tahu mengenai Islam.Apa yang mereka tahu pasal Islam adalah akan masuk melayu.Sedangkan Islam itu luas.Luas dengan pengertian yang mendekatkan kepada pencipta.Pada masa kini ulul amri mensebarkan Islam itu indah dengan nyanyian,hiburan dan perkara-perkara yang lagho.Jadi orng bukan Islam melihat Islam pun sama seperti agama kereka.kitab kata lain.perbuatan cara lain.Jadi untuk mencari perjalanan yang di cari-cari mereka mula mencari ideologi-ideologi yang merapu-rapu dan tidak diketahui haluan.Apabila sudah puas barulah mereka sedar sebenarnya mereka sudah tersesat jauh.Kita orng Islam sebagai umat agama yang benar berpecah-belah dan menyalahkan orang yang jahil tentang agama.Umpama cikgu bertanya kepada anak muridnya.jika tetap tidak mengapa.tetapi jika sebaliknya.Ini bukan soal parti atau fahaman.Tetapi tentang Agama Allah yang di sampaikan oleh Muhamamad S.A.W.

    ReplyDelete