» » » » » » Anwar menang dalam ketewasan...

Terlepasnya Anwar Ibrahim dari hukuman Mahkamah Tinggi memperlihatkan...

1) Segala fitnah dan pembohongan Anwar Ibrahim selama ini bahawa kes Saiful vs Anwar adalah satu konspirasi UMNO/BN adalah satu bidaah dan propaganda semata-mata dan tipu felah Anwar dan PKR selama ini.

2) Tipu helah dan pembohongan Anwar selama ini bahawa sektor kehakiman Malaysia tidak ada kewibawaan sebab telah dibeli oleh kerajaan BN juga kini terbukti tidakberasas dan ia adalah agenda politik Anwar untuk menipu  rakyat Malaysia dan meminta simpati masyarakat antarabangsa.

3) Kes Saiful vs Anwar bukanlah kes Anwar vs BN tapi ianya adalah kes kemaksiatan dan kerendahan moral, akhlak, kerapuhan moral Anwar yang telah meliwat atau sodomi kakitangan beliau sendiri, dan Saiful menuntut keadilan untuk dirinya yang menjadi mangsa dan teraniaya! So What???

4) Rakyat Malaysia mesti tahu kekuatan UMNO/BN bukanlah bergantung kepada kes liwat Anwar tetapi keunggulan BN adalah atas trek rekodnya dalam memerintah dan mentadbir Malaysia semenjak mencapai kemerdekaan serta mengtransformasikan negara ini seoertimana yang dapat kita lihat hari ini.

5) Dari fakta-fakta di atas, pakatan hapRAK terpaksa menghadapi kenyataan dan realiti yang getir untuk menghadapi PRU 13 ini di mana pembohongan mereka tentang perkara yang telah disebutkan di atas di samping situasi komponen-komponen PR yang semakin goyah, tenggelam dengan perpecahan-perpecahan dalaman kerana dasar umum mereka yang tidak konsisten, bercanggah dan kelam kabut sepanjang masa.

6) Oleh itu jangan hiraukan soal Anwar dengan aktiviti liwatnya kerana itu hanya mahkamah dunia kerana masih ada satu MAHKAMAH yang perlu dilalui. Kita teruskan sokongan padu, mantap dan unggul kepada DS Najib yang gigih dan komited secara total dalam usaha beliau mengtranformasikan  negara dan mendaulatkan rakyat Malaysia ke persada internasional...!!!

7) Kalau hal DNA dijadikan hal dalam kes ini, dalam video Datuk T, bolehkah beliau lepas dari kenyataan sebenarnya...??? - Info@DRI

Satu perkara yang perlu diingat ialah Karpal pernah berkata "SUKA SAMA SUKA."

Jadi renungkan dan fikir-fikirkanlah...

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply