» » » » » » GEMPAR: HIMPUN tidak dapat sambutan...???

 

Terkejut juga ana bila ada orang mengatakan program HIMPUN tidak berjaya menarik ramai orang. Setelah di amati dari maklumat yang ana perolehi rupa-rupanya ia adalah hanyalah nista semata. Sebagai contoh (gambar) dalam HIMPUN yang dibuat di Dataran Bukit Gantang, Perak malam tadi diberitakan hampir 10 ribu atau lebih orang menghadiri program tersebut. 
Sebagaimana yang kita semua sedia maklum lokasi di mana program tersebut diadakan merupakan kawasan bekas MB Perak DS Nizar. Kerusi yang disediakan tidak mencukupi malah orang ramai berdiri sehingga ke tepi-tepi jalan di kawasan parking untuk mengikuti program.

Dapat disaksikan juga bukan sekadar mereka yang menyokong UMNO yang hadir malah terdapat ramai juga mereka yang merupakan penyokong PAS dan PKR yang turut sama di sebalik arahan parti mereka yang melarang mereka hadir.

Daripada apa yang dapat disaksikan bahawa sebenarnya orang ramai (rakyat) sudah muak dengan tingkah laku dan perbuatan pembangkang yang cakap tidak serupa bikin terutamanya sikap Anwar Ibrahim dan PAS itu sendiri yang dilihat banyak merugikan Islam dan orang Melayu di Malaysia. Masakan tidak demi untuk berkuasa bukan sekadar maruah bangsa yang dipertaruhkan malah Islam pun mereka sanggup gadaikan. Terbaru sikap Anwar Ibrahim yang menyokong Israel. Apa komen Nik Aziz dalam isu ini.

Kepada Dato' Dr. Hasan Ali "and the gang" teruskan usaha tuan untuk mengambalikan kuasa " agama, bangsa, institusi raja-raja Melayu (negara)". Percayalah Allah sentiasa bersama orang-orang yang benar dan bersabar.

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply