» » » » Apabila hati dibutakan...

Semenjak 2008 hingga ke hari ini... satu demi satu maruah dan hak orang Melayu dinodai oleh DAP. Walaupun satu demi satu pembongkaran dibuat oleh mereka yang berkenaan, tetapi masih ada mereka yang menganggap itu semua adalah fitnah yang sengaja direkayasa oleh UMNO.

Masih tidak cukupkah bukti yang ditunjukkan oleh Allah akan apa yang telah terjadi. Sehinggakan hari ini tanah tapak masjid pun boleh diperdagangkan sesuka hati tanpa ada bantahan oleh orang Islam yang bersekongkol dengan DAP.

Percaya atau tidak Pulau Pinang khasnya dan semua negeri di bawah pakatan rakyat amnya sedang mengalami dilema ini. Namun orang PAS terutamanya masih mampu membutakan mata walaupun semua bukti telah berada di depan mata.

Yang lebih menyakitkan hati bukan hanya maruah Melayu kian tercalar malah kesucian Islam telah dinodai bukan hanya oleh puak-puak kafir malah oleh orang yang mengaku dirinya pejuang islam yang bertaraf ustaz, tok guru sehingga ada yang digelar ulamak.

Di mana letaknya akal dan hati mereka ini. Adakah akal kurniaan Allah untuk mereka sudah tidak mampu untuk memilih mana yang baik dan mana yang salah. Sesungguhnya apabila perasaan hasad dengki sudah berbuku dihati, hati akan terus dikaburi dari melihat kebenaran. Insaflah sebelum segala-galanya terlambat...

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply