» » Nama Mahathir subur di Mekah...


Kenapa bukan Anwar,Hadi atau pun wali selipar Nik Aziz sebaliknya seorang mantan Presiden Umno di sanjung tinggi oleh masyarakat Asia Barat?

Kenapa warga Mekah dan Madinah tidak sanjung Anwar,Hadi atau pun wali selipar Nik Aziz?Kenapa warga Palestin tidak sanjung Anwar,Hadi atau pun wali selipar Nik Aziz?

Kisah menarik mengenai Tun Mahathir ini diceritakan sendiri oleh Tuan Timbalan Pengarah JPN Kedah ketika beliau menunaikan umrah.

Beliau teruja kerana setiap kali memaklumkan datang dari Malaysia kepada jemaah dari negara Timur Tengah, jemaah Arab akan terus menyebut nama Tun Dr Mahathir..

Yang paling hebat ialah, mereka akan terus menadah tangan dan mendoakan kesejahteraan Tun Mahahthir.. Kejadian ini berlaku beberapa kali semasa beliau berada Mekah dan Madinah.

Malah semasa di Raudah, beliau mendapat keistimewaan khas dari polis Arab Saudi apabila menyebut nama MALAYSIA, dan polis Arab tadi terus menyebut nama TUN DR MAHATHIR, lantas membantu beliau bersolat di Raudah dengan mudah..

SUBHANALLAH.., nama Tun Mahathir telah lama harum di Tanah Suci, Mekah dan Madinah.

Masyarakat Islam seluruh dunia menyanjung sumbangannya kepada negara mereka dan mereka tahu berterima kasih serta bersyukur kepada Allah SWT disamping mendoakan beliau di hadapan Kaabah dengan spontan..

Adakah pemimpin lain yang masih hidup di dunia menerima penghargaan sebegini dari bangsa lain..?

Tun Mahathir adalah hanyalah insan kerdil dari negara yang kecil.., namun jasa dan baktinya kepada Islam amat besar diakhir zaman yang sungguh mencabar.

Bukan sahaja Yahudi Zionis sangat membenci beliau dan ada Yahudi yang menganggap beliau merupakan bahaya kedua terbesar selepas Osama Ladin, bahkan beliau juga dibenci oleh musuh-musuh politik yang iri hati melihat kejayaan yang dibawanya terutama kepada dunia Islam.

Beliau 'Anugerah Istimewa' untuk negara kita, Negarawan yang sangat berjasa bukan sahaja kepada Malaysia, tetapi juga kepada kebanyakan umat Islam di seluruh dunia...

Malangnya ramai dikalangan umat Islam di Malaysia (khasnya) yang tidak mahu berterima kasih serta menghargai setiap apa kebaikkan yang telah diberikan..


Pisau kata "siapa sebenarnya pejuang Islam? habaq mai"

Read more: http://www.pisau.net/2012/08/nik-azizanwar-dan-hadi-lebih-hina.html#ixzz24etKWej8

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply