» » » Aksi tunggeng, pijak bendera baru tanda kepincangan personaliti dan peribadi serta nilai murni penyokong pembangkang...!!??


Sambutan kemerdekaan kali ke 55 tahun negara baru-baru ini dicemari dengan sikap atau perangai anak muda negara kita yang semakin hilang budaya adab dan nilai-nilai murni sebagai rakyat Malaysia. bagaikan hilang segala sopan dan santun, bahasa kiasan ketika bicara , pantun dan seloka ketika gurau senda, malahan  prinsip rukunegara yang 5 iaitu kesopanan dan kesusilaan tidak lagi menjadi amalan penyokong pembangkang. lihat sahaja ketika himpunan malam 30 ogos yang lalu apabila gambar YAB Perdana Menteri dipijak,dikoyak,dihina sebegitu rupa. melihat kepada satu artikel yang ditulis oleh sahabat Blogers Pro kerajaan Barisan Nasional, gossip Rakyat :-

Lihat saja perbuatan terkutuk ini, inilah agenda sebenar yang diterapkan oleh pakatan pembangkang dalam menghasut pemikiran rakyat. Dalam pada itu, GR melihat penganjur himpunan #JanjiBersih #JanjiDemokrasi ini cuba untuk menidakkan perbuatan terkutuk ini. Dalam portal penipu Malaysiakini beliau menyatakan perbuatan ini dilakukan di tempat lain bukan di Dataran Merdeka.

Untuk pengetahuan semua, perbuatan terkutuk ini dilakukan di jalan depan Dataran Merdeka di mana pada malam tersebut puak-puak haprak ini berkumpul ditengah jalan raya dan menganggu laluan lalulintas. GR sendiri berada di Dataran Merdeka pada malam tersebut dan kejadian ini berlaku di depan mata.

Apa pun GR ucapakan terima kasih ramai yang mengutuk perbuatan keji ini. GR juga ingin mengucapkan terima kasih kepada pembaca blog Gossip Rakyat (GR) yang bekerjasama memberikan maklumat hingga wajah sebenar manusia kurang ajar ini jelas kelihatan.

seterusnya http://www.klxpress.com.my

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply