» » 3 Pengkhianat Kaum India cuba menggulingkan kerajaan

"Terdapat keperluan untuk berubah dan saya berharap Pakatan akan memerintah. Saya berharap untuk menjelajah ke seluruh membantu kempen Pakatan Rakyat dalam pilihan raya umum ini," katanya.
Umpama cerita hikayat, umpama cerita klasik Tamil, berpusing setiap hari bagi mencapai satu tujuan, hancurkan manusia yang bakal hancurkan pakatan haram, hancurkan PM Najib dengan apa cara sekali pun walaupun terpaksa susun cerita penipuan sepanjang hayat.



Umpama 3 Badut Sarkis, 3 Mangkok Tingkat, Keling Pertama, Balasundaram, watak yang dicipta kononnya beliaulah Penyiasat Persendirian yang terhandal KL, boleh menyiasat apa juga kes termasuk kucing hilang. Ramai yang lupa bertanya, sejak bila beliau jadi Penyiasat Persendirian ? Kes apa yang terhebat pernah beliau selesaikan sepanjang kononnya menjadi penyiasat ? Kes cari kucing yang hilang atau kes mengekori isteri yang disyaki curang ?

Sebaik saja terbongkar beliau menipu dalam kes pertuduhan bahawa PM Najib terlibat dalam kes pembunuhan Altantuya, Balasundram terus lari ke luar negara, katanya lari ke London untuk selamatkan diri, kononnya takut kena bunuh oleh samseng upahan. Segala kononnya sebenar hanya inginkan duit upahan berbohong dari pihak yang merancang dan bila kes penipuan terbarai maka Balasundram lari dari Malaysia.

Persepsi kononnya beliau dalam bahaya mula melebar dalam dunia maya ciptaan penulis upahan pakatan haram, untuk menampakkan bahawa Balasundram bakal dibunuh kiranya beliau masih tinggal di Malaysia dan segala 'rahsia' pembunuhan Altantuya yang beliau simpan akan berkubur hangus bersama jasadnya yang dibakar diupacara pengkebumiannya kelak.

Sebaran dalam berita maya di semua medium termasuk Facebook dan juga Blog cuba mewujudkan persekitaran bahawa Malaysia sudah tak selamat lagi bagi Balasundram akhirnya memakan diri, Bala tidak punya apa-apa dan akhirnya hidup beliau di luar negara mula berpindah randah. Bermula tinggal di kondo yang mewah akhirnya terpaksa berpindah ke bilik bawah tanah yang keadaannya tak ubah seperti stor simpanan mayat.

Kononnya beliau ada bukti hanyalah cerita khayalan, cerita dari pakar strategik pakatan haram yang tak pernah menjadi pakar dan tak pernah belajar dari mana-mana sekolah tentang 'seni politik', hanya sekadar 'try and error' dan Anwarlah terpaksa berhabis duit untuk memenuhi seluruh tuntutan 'bukti' berbayar yang dicipta.

Rakyat Malaysia tidak bodoh dengan cerita rekaan kononnya Balasundram bakal dibunuh kiranya masih tinggal di rumah pangsa milik beliau, kononnya London tempat paling selamat baginya dan menurut sumber bagi keluarganya juga. Terkena lagi pemimpin pakatan haram bila semua tuntutan Bala menjadi BALA ! Satu keluarga diangkut ke London dan terakhir terpaksa d pindahkan ke India, kenapa India ? 

Rakyat Malaysia bukan sebodoh yang Balasundram jangka, kalau nak bunuh saksi di zaman ini, larilah kemana pun mesti dapat cari dan amat mudah untuk hapuskan bukan setakat Bala namun seluruh ahli keluarga. Gambar Bala bukan sahaja boleh di dapati dalam dunia maya malah sudah kerap terpampang dikebanyakan akhbar samada dalam dan luar negara. 

Akhirnya bila PM Najib naik ke Rumah Allah dan bersumpah seperti yang tertera dalam video di atas maka harga diri Balasundram terus jatuh ke paras tiada harga lagi. Niat hati Balasundram untuk hancurkan reputasi PM dan isteri, DS Rosmah akhirnya memakan diri dan Balasundram menjadi pelarian pada cerita rekaan beliau sendiri.




Apalagi manusia yang mencipta watak Hero Keling mula hentak kepala sendiri ke dinding bila DS Rosmah juga turut bersumpah dengan nama ALLAH tentang fitnah yang melanda beliau.

Pakar Strategi pakatan haram bagaikan terkunci mulut, tertutup mata dan dada mula keluar gas pemedih ulu hati bila PM dan Isteri mula mengambil langkah mematikan setiap fitnah yang dicipta dan akhirnya nasib 3 Keling yang cuba mengaut keuntungan dalam kemelut membina populariti pakatan haram terus masuk gaung najis babi.

Lebih memalukan bila sepanjang kes pembunuhan Altantuya berjalan, tiada sekali pun nama PM Najib dan juga isterinya DS Rosmah disebut dalam Mahkamah sepanjang perbicaraan berlangsung dan ada di mana-mana dokumen pengakuan oleh mana-mana saksi.

Kini ! pihak penaja yang sudah kehabisan banyak dana untuk menyara hidup Balasundram dan sebelum BALA menimpa poket penaja yang sudah hampir kering maka mereka membawa pulang BALA untuk meneruskan CERITA WAYANG lama yang diberi nafas baru mula dimainkan. Balasundram Pulang Untuk Hancurkan PM Najib dan DS Rosmah dan bakal bergabung bersama dua lagi Keling yang juga dilihat sebagai aset terakhir untuk digunakan sepanjang kempen PRU13 nanti.

Kalau bukan duit rakyat Selangor, duit siapa yang tanggung Balasundram sekeluarga ? Kalau bukan duit pakatan haram maka Balasundram takkan dipaksa beraksi di pentas pakatan haram masa PRU13 nanti. Duit siapa ?

MI dapat bayangkan bagaimana rentak dan nada ceramah Balasundram sepanjang PRU13, penyokong pakatan haram bakal dijamu dengan cerita khayalan, dongengan dan rekaan dan bakal disambut dengan pekikan TAKBIR oleh sekelumit manusia yang juga menerima upahan memalu gendang semasa ceramah pakatan haram berjalan. "Tok Jogho", itulah gelaran pada  penyokong yang ditugas hidupkan suasana ceramah Balasundram nanti. Sama-sama kita tunggu.

Kenapa pilih 3 India ?
Kenapa pilih 3 India ?
Kenapa pilih 3 India yang latar belakangnya amat kabur dan mempunyai masalah kewangan yang amat dasyat ?

Kenapa TIDAK Pilih Cina !!!!! 

Kenapa tidak tampilkan Bapak Ayam untuk menafikan keterlibatan Anwar menyundal China Doll seperti yang MI dedahkan di SINI

Siapa 2 lagi Keling yang mula sasau dan sawan dalam usaha melepaskan diri dari lingkaran cerita fitnah yang mereka cipta sendiri ?

Apakah mereka yang mencipta atau ada manusia lain yang jadikan mereka pelakon dan skrip cerita dibuat oleh orang lain ?

Bersambung !
-sumber. MI

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply