» » Haram Undi PAS!!! Samseng Sampah berkeliaran di Ri-Yaz Haritage

Salam semua...

Mamat ni namanya Mohd Azan Safar mengaku tinggal di Duyong tapi tembelangnya pecah apabila ada orang yang mengenalinya dan memberi tahu bahawa beliau bukan orang Duyong.

mamat ni dan konco-konconya datang ke Pulau Duyong sekitar kawasan Ri-Yaz Heritage iaitu lokasi di mana YAB PM bertemu dengan pimpinan tertinggi BN Terengganu.

Mereka datang kononnya untuk bertemu PM atas tiket mahasiswa.Namun kehadiran mereka sebenarnya adalah untuk mengganggu majlis BN dan membuat demonstrasi.

Sesungguhnya sungguh busuk hati golongan yang kononnya terpelajar ini. Sungguh dengki kepada orang lain. Tidak boleh melihat orang lain senang. Sungguh hasad mereka ini.

Apabila mereka dihalang, mereka mendakwa mereka tidak salah kerana mereka ingin berjumpa dengan PM. Adakah mereka diundang untuk bertemu dengan Pm. Adakah mereka minta kebenaran tuan rumah untuk bertemu dengan tetamu tuan rumah iaitu PM. Sudah tentu sebagai tuan rumah, mereka tidak akan membenarkan orang yang mereka tidak kenali untuk bertemu dengan tetamu mereka.

Pendek kata tidak usahlah berdolak dalik lagi wahai lembu-lembu belaan DAP sekalian kerana sekilas ikan di air kami sudah tahu jantan betinanya.

Lagi laporan dan gambar klik SINI.

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply