» » HOT: Surat PM Najib letak jawatan!



Hahahah dah pelbagai cara..dah pelbagai fitnah..dari kapal selam..bunuh orang..kena tangkap d Perancis..kena bicara kes bunuh d luar negara..sakit strok..kini..LETAK JAWATAN !! hahahaha aakj bagi u all gelak sampai subuh..bukan nak bongkak tapi nak bagitahu bahawa cai upahan anjing yahudi dah mula hilang akal...kesian hahahahahahaa...

Upah untuk menulis fitnah hari ni nampaknya kosong..kosong..kosong hahahaha ehhhh gilaaa lah hahahaha dok gelak je ni...

Kesian..penyokong depa sendiri dah mula muak dan cuak !! tuiHHHH !! nak menipu tak pandai dan tak pernah sekalipun berniat nak tulis yang benar hahaha!!

Ini kenyataan dari Jabatan Penerangan ;


Jabatan Penerangan menafikan mengeluarkan apa-apa kenyataan berhubung peletakan jawatan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak seperti yang dipetik dan tersebar di beberapa laman media sosial yang disedari pagi ini, kata Ketua Pengarah Penerangan, Datuk Ibrahim Abdul Rahman.

 Beliau berkata, penafian ini dibuat susulan daripada sistem e-Akhbar dan e-Press milik jabatan itu yang disyaki telah digodam dengan penyiaran dua kenyataan – ‘Memo Permohonan Rakyat Malaysia dan Perdana Menteri Secara Rasminya Meletak Jawatan.’

“Jabatan Penerangan Malaysia telah mengambil tindakan awal dengan memadamkan kenyataan palsu itu daripada kedua-dua sistem tersebut.

“Tindakan awal ini bagi mengelakkan sebarang penyebaran oleh pihak tidak bertanggungjawab dan seterusnya menimbulkan kekeliruan dalam kalangan rakyat,” katanya dalam kenyataan di Kuala Lumpur, hari ini.

Ibrahim berkata, satu siasatan dalaman mengenai perkara itu sedang dibuat oleh pihak jabatan disusuli dengan laporan polis.
- Bernama ..... klik sini

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply