» » Dipecat kerana enggan cetak poster Pas - Masihkah kau ingat


ZAMAN pemerintahan PAS di Terengganu pada 1999 hingga 2004 adalah zaman pecat dan singkir! Tindak tanduk parti itu merupakan corak pemerintahan PAS yang telah dipaparkan kepada rakyat setelah mendapat kuasa mentadbir Terengganu.
Hasrat PAS untuk menawan Terengganu sekali lagi diibaratkan seperti mahu membenarkan pemimpin parti itu mengulangi dosa-dosa yang pernah dilakukan selama lebih empat tahun kepada rakyat Terengganu.
Rakyat masih ingat, pemecatan notis 24 jam Pengurus Besar TATI Production Sdn. Bhd. (Anak Syarikat TATI), Wan Ahmad Wan Sudin pada 12 Ogos 2003 kerana keengganan mematuhi arahan supaya TATI mencetak tiga juta poster PAS dengan harga yang murah iaitu empat sen sekeping.
Wan Ahmad memberitahu kepada Berita Harian, harga yang dicadangkan pemimpin PAS itu membawa kerugian besar kepada TATI kerana PAS sebelum itu bersetuju mencetak pada harga tujuh sen sekeping melalui syarikat At-Tibyan Print. klik SINI

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply