» » Ingatkan Losyen Disapu Kemuka Rupanya Air Mani




Zeng Lin, 19 tahun, mengalami pengalaman yang menjijikkan dengan peminat rahsianya. Apa tidaknya, pelajar perempuan tersebut menerima hadiah yang disangkanya botol pelembab daripada peminatnya itu, sebaliknya ia sebenarnya adalah air mani lelaki berkenaan.



Lebih jijik, Zeng Lin telahpun menyapu `pelembab’ tersebut ke seluruh mukanya.

Zeng Lin hanya mengetahui ada sesuatu yang tidak kena apabila dia menghidu bau yang pelik, selepas menyapu bahan berkenaan di mukanya.

Selepas bertanyakan rakan sebiliknya, barulah dia mengetahui bahawa pelembab berkenaan adalah air mani.

Susulan itu, peminat rahsianya itu iaitu Gou Wen, 22, perlu membayar pampasan sebanyak $300 kepada Zeng Lin.

Gou Wen yang mengaku salah atas perbuatan berkenaan memberitahu dia berbuat demikian kerana ingin menunjukkan kasih sayangnya kepada Zeng Lin.

Dalam pada itu, cerita berkenaan telah tersebar ke internet dan turut dipetik dalam laman web Gawker, The Sun dan UK International Business Times.

Bagaimanapun Zeng Lin tidak perlu bimbang kerana bekas pengarang majalah Cosmopolitanor, Helen Gurley Brown dalam memoirnya I’m Wild Again pernah mempromosikan kepentingan air mani.

“Sapukan air mani di seluruh muka anda. Ia mengandungi protein,’’ nasihat Helan dalam bukunya itu.
 klik sini

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply