» » Terkini: Bapa Saiful dakwa kes liwat anaknya adalah konspirasi UMNO!

Berita terhangat di pasaran sekarang apabila satu sidang media telah diadakan oleh bapa Saiful Bukhari apabila dia mendakwa kes liwat anaknua dengan Anwar ibrahim adalah konspirasi UMNO.

Setelah hampir bertahun kes itu di dengar di mahkamah dan sekarang di bawa ke mahkamah rayuan secara tiba - tiba ayah Saiful telah pusing 360 darjah terhadap dakwaan tersebut.

Pusingan U terhadap kes yang melibatkan maruah anak dan keluarganya serta setelah sumpah laknat dilakukan dimasjid bersaksikan rumah Allah, kitab suci al-Quran dan ramai lagi saksi yang lain telahenbilkan pelbagai spekulasi. Adakah ayah Saiful ini telah di beli oleh pihak tertentu untuk menjatuhkan UMNO.

Sekali lagi tatkala parlimen semakin hampir dibubarkan tidak mustahil jika pertanyaan seumpama ini diajukan kepada ayah Saiful.  Adakah dia sanggup bersumpah dengan nama Allah bahawa kes liwat anaknya dengan Anwar adalah konspirasi UMNO.

Dan dia perlu ingat. Jika sumpah yang dibuat oleh Saiful dulu untuk menyatakan bahawa Anwar telah meliwat nya maka yakinlah bahawa keluarga Azlan ini akan dilaknat oleh Allah.

Mungkin tak nampak di dunia tapi Allah tidak akan pernah memungkiri janji Nya.
Klik SINI

About Detektif Conan

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

1 comments:

  1. Cukup-cukup lah Anwar nak tutup cerita Lahad Datu ni. Dah tak boleh nyanyi karaoke dekat ceramah sekarang tup2 bapa saiful lak buat pengakuan. Rakyat malaysia tak terpedayalah Bro Azlan. Sakit hati kerana pembangkang mempermainkan keselamatan dan maruah rakyat dan negara satu isu yang amat-amat besar tak mungkin terubat la.

    Ini trik lama la bro, dari Raja petra ke Bala etc dan sekarang ini pulak. Berapa banyak Anwar bayar ni, almaklumlah bapa Saiful ni banyak hutang dan nak hidup tak berapa hari lagi. So Anwar letak RM5 juta depan mata, apa lagi terkedip-kedip la mata orang tua tu. Tak ada angin dan ribut nak dekat2 pilihanraya ni tiba-tiba lak bersemangat nak jadi penyelamat anwar ek.

    Tak gentle la bro, bagi la gempak sikit bawa saiful sendiri dan biar dia yang nyatakan depan "open PC". Ataupun lu cari modal lain lah nak bagi gempak. Bab ni nampak sangat la bapa Saiful ni kemaruk. Kalau tak pun suruh je bapak si saiful ni angkat sumpah masa open PC. Amacam ada brani... hehehehehe. Dengar Khabar Anwar la ni menerima rawatan kerana terberak-berak kena jangkitan kuman "Lahad Datucephilis"...Sesiapa ada maklumat tolong update ek...

    ReplyDelete