» » » NIK AZIZ bersama ayam dan lembu!!!




Saya adalah salah seorang rakyat rakyat yang dilabelkan oleh Nik Aziz sebagai binatang kerana menerima bantuan BR1M. Ingat Nik Aziz.... Kalau nak marahkan Kerajaan atau marah pada Datuk Seri Najib, jangan heret rakyat untuk menimbulkan kemarahan.

Ambil atau tidak Bantuan BR1M itu hak rakyat, penerima BR1M samada dia sokong atau tidak kerajaan itu juga hak rakyat, Datuk Najib pun tak paksa rakyat yang menerima BR1M menyokong Kerajaan. Dan untuk makluman Pok Nik amat ramai penyokong PAS yang turut sama mohon dan terima BR1M. Adakah mereka juga ayam dan lembu?

Apa pun hati rakyat dah terluka..... tunggulah balasan yang setimpal.




Rakyat yang terima duit BR1M dari kerajaan dikira salah dari segi agama dan diumpamakan seperti haiwan. Yang ambik duit rakyat untuk kegunaan mereka pula bagaimana ? Umpama haiwan apakah mereka ?

Ini pula lagi kisah PASpispus lesapkan duit rakyat - Mana pergi duit KOHILAL? Kemana pula perginya duit Tabung Memali? - Bagi kat ayam dan lembu juga ke atau memenuhkan tembolok pemimpin PAS?

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply