» » » PERDANA MENTERI DI KELANTAN DIBANJIRI OLEH PENYOKONG PAS. GAMBAR PENYOKONG PAS.

TUKAR!!!! TUKAR!!!! TUKAR!!!

Itu antara laungan yang bergema yang disambut oleh puluhan ribu penyokong PAS di Kelantan diaatas kehadiran Perdana Menteri Malaysia ke Kelantan. Kenapa penuokong PAS, kerana sebelum ini merekalah rakyat Kelantan yang menaruh harapan kepada kerajaan PAS kelantan selama 22TAHUN. Tapi penantian rakyat Kelantan akhirnya dibohongi oleh penipuan yang semakin terbongkar, setelah PAS secara terangan menggugurkan dasar perjuangan negara Islam dalam manifesto mereka.

Mungkin kehadiran PM ke Kelantan kali ini adalah kali terakhir sebelum pembubaran parlimen dan dun bagi memberi laluan kepada PRU ke 13. Pastinya, gelombang merah yang ditiup di negeri Kelantan ini akan membuka harapan baru untuk rakyat Kelantan merubah negeri mereka ke arah keseimbangan pembangunan dunia dan akhirat.

TUKARRRR!!!!

(Gambar bonus kat bawah sekali)

Pb : PI BALA MATI DOH.... GAPO ANWAR NAK BUAT LEPAS NI PULOK! Harap PI BALA jumpa Altantunya dan tanya siapa bunuh dia. Syabas BALA, teruskan siasatan.






















sumber: pas beruk

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply