» » » Adegan Ranjang: Adakah isteri kedua atau perempuan simpanan atau...?


Sehari dua ini kecoh satu Malaysia perihal penyebaran video adegan ranjang seorang individu berprofil tinggi yang mirip wajah Setiausaha Agung PAS.

Ada beberapa kemungkinan yang boleh kita tanya:

1) Siapakah pasangan seks pelaku dalam video berkenaan?
2) Adakah dia isteri kedua pelaku?
3) Adakah dia perempuan simpanan pelaku?
4) Adakah dia pelacur?

Apa jua persoalan yang timbul tidak menjadi soal kerana segala kesalahan akan dibalikkan kepada UMNO/BN walaupun dimaklumkan ianya berkemungkinan dilakukan oleh mereka yang rapat dengan Mustaffa.

Jika diikutkan daripada video tersebut. Bolehlah dibuat kesimpulan bahawa pelaku dan pasangannya mungkin sudah lama kenal antara satu sama lain. Dan mungkin mereka adalah pasangan suami isteri.

Namun sebagai seorang yang berjawatan tinggi dalam parti se gah Pas yang kononnya membangun bersama Islam, tidak mungkin isterinya berpakaian ketat sebegitu. Atau pelbagai kemungkinan boleh dibuat.

Namun apa yang pasti ialah. Rakaman ini dibuat oleh mereka yang rapat dengan pasangan ini dan ini mungkin bukan kali pertama adegan ini dilakukan oleh pasangan ini.

Dan mungkin kesempatan inilah yang mungkin diambil oleh musuh pelaku untuk menjatuhkannya kerana pelaku merupakan orang yang berkuasa menentukan calon PAS dalam PRU 13 di mana semua rakyat tahu akan konflik perebutan kerusi Parlimen mahupun DUN antara tiga parti dalam pakatan. Namun perebutan yang paling ketara ialah antara PAS dan PKR.

Semua ini tidak mustahil dilakukan oleh orang-orang PKR untuk menjatuhkan kredibiliti PAS. Siasatan awal menunjukkan cideo adegan ranjang ini diedarkan oleh dua orang PKR di Alor Lintang, Besut. Apapun biarkan pihak polis melakukan siasatan.

Akhirnya Mustaffa Ali terpaksa menggunakan khidmat polis untuk menyekesaikan kes adegan ranjangnya ini.

Apa yang nyata ialah adegan seks ini sudah dirancang dari awal jika dilihat dari aksi pasangan seks pelaku diakhir klip video berkenaan.

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply