» » Eksklusif PRU13: Rahsia yang rakyat wajib tahu (part 31)


Percaya atau tidak pemimpin pembangkang begitu terdesak apabila setiap bala yang menimpa mereka akan diletakkan kesalahan ke atas BN. Tidak kira apa jua gangguan yang terpaksa mereka ahadapi pasti segala gangguan itu diletakkan kesalahan kepada BN.

Pelbagai isu pendedahan terkini termasuk kes penyebaran video adegan seks yang dikatakan SU Agung Pas, Dato' Mustaffa Ali pun dituduh UMNO yanv melakukannya sedangkan MaT Sabu sendiri tidak menolal ianya adalah mungkin kerja orang dalam Pas ataupun pakatan sendiri.

Yang lebih jelik adalah sikap pemimpin yang menganggap  dirinya sebagai pemimpin utama pakatan yang menyalahkan BN kerana bunyi ambulan.


12 April - Sikap Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sering berprasangka buruk terhadap lawannya jelas kelihatan apabila beliau menuduh Barisan Nasional (BN) cuba mengganggu ceramahnya di Pasar Sungai Maong, di sini malam tadi.

Hanya kerana bunyi siren dari sebuah ambulans yang melalui Bulatan Batu Tiga berhampiran lokasi ceramah Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu pada kira-kira pukul 9.30 malam, dituduhnya BN cuba merosakkan programnya.

Sewaktu ambulans pertama melalui kawasan berkenaan, Anwar kelihatan terganggu seketika namun tetap meneruskan ucapan beliau sambil menuduh situasi berkenaan mungkin kerja Pemuda BN.

Sejurus selepas itu, ambulans kedua melalui kawasan yang sama dan kali ini barulah Anwar dapat melihat dengan jelas kelibat kenderaan tersebut.

"Ambulans rupanya. Saya ingat kerja Pemuda BN. Tak sangka ramai pula orang Sarawak yang sakit malam ini," katanya.



About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply