» » Apa status agama anak Raja Bahrin8n sekarang?

BIRU ingin menanyakan hanya 8 soalan kepada Ahli Parlimen Kuala Terengganu iaitu HERO Pasar Kedai Payang... Kalau AP Kuala Terengganu ini tidak menjawab maka perkara yang BIRU dedahkan ini dianggap betol lah...

1. Selepas berpisah dengan gadis Australia, Jacqueline Pascarl-Gillespie Dato’ kahwin kali kedua dengan gadis bernama Norilah Salleh. Di mana Norilah Salleh (To’Puan) sekarang setelah Dato’ sudah ada orang baru artis seksi Noryn Aziz?

2. Bagaimana status agama kedua-dua anak Dato’ bersama Pascarl-Gillespie iaitu Shahirah dan Iddin yang kembali bersama ibunya Pascarl di Australia?

3. Apakah Dato’ tidak berasa bersalah mengabaikan dan akhirnya berpisah dengan Jacqueline Pascarl-yang akhirnya kembali kepada Kristian.

4. Adakah Dato’ boleh memberi jaminan kedua dua anak Dato bersama wanita Kristian itu menganut agama Islam.

5. Tidakkah Dato’ memperolehi kesenangan selama ini dan menjadi kaya raya melalui projek projek dan pemberian Kerajaan BN?

6. Apakah Dato’ tidak terfikir bahawa cara Dato’ ini menyebabkan institusi istana tidak akan lagi dihormati kerana terbabit dengan politik.

7. Benarkah Dato’ ada kaitan dengan Ustaz perogol bersiri sebelum ini dan benarkah Dato’ ada melakukan sesuatu ke atas seorang pelajar?

8.Benarkah Dato' juga pernah mempunyai hubungan terlarang dengan seorang SISWI tempatan?

Kalau Dato' Raja Baharin tidak menjawab beberapa soklang ini, ini bermakna Dato' mengesahakan soklang-soklang diatas..

Terima Kasih kerana memberi kerjasama kepada Biru..

Sumber

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply