» » » PRK Kuala Besut : Fatwa Azhar Idrus atasi Nik Aziz

Kesian Nik Aziz, malang bertimpa..nasib tak menyebelahi dia d saat beliau dah di hujung senja..di permalukan sejak beliau tidak di lantik kembali sebagai Menteri Besar Kelantan dan juga seluruh orang kanan beliau termasuk Husam Kambing yang juga menerima nasib yang sama..

Sepanjang hari kempen di Pilihanraya Kecil Kuala Besut, sudah 2 kali Nik Aziz batalkan ceramah politik beliau..dan yang amat memalukan..Nik Aziz tak mampu untuk berada bersama barisan kepimpinan Pakatan Haram ketika hari penamaan calon tempohari




Malah airmuka Nik Aziz d lihat mencuka kerana hanya mampu bergaya dalam kereta mewah sahaja pada hari itu dan tak mampu nak iringi calon seperti biasa.


Aakj letak foto ketika hari penamaan calon untuk d lihat oleh semua pembaca budiman..bulan poso ni tak baik kalu menipu hehe..

Dipermalukan kerana tidak d lantik sebagai Menteri Besar satu isu yang mengaibkan Nik Aziz..kini d Pilihanraya Kecil, Nik Aziz d permalukan lagi sekali oleh Ostak Politik Cari Makan, Azhar Idrus secara terang-terangan dari segi ILMU BERFATWA !!

Sebenarnya dah lama Nik Aziz d malukan Azhar Idrus dari segi populariti mengeluarkan FATWA KARUT dan SESAT ini..hanya Nik Aziz sahaja yang tahu dan pendamkan..kiranya anda renung dan ingatkan kembali, tiap kali Azhar Idrus keluarkan FATWA BODDOW beliau..Nik Aziz akan keluarkan juga FATWA KARUT beliau selang sehari atau beberapa hari..nak tunjukkan bahawa beliau lebih Alim dari Ostak Cari Makan, Azhar Idrus.

Penat melihat Nik Aziz mereka FATWA untuk mendoktrinkan otak waras rakyat Kelantan namun makin doktrinisasi ini berlaku..makin tak laku..yang nyata Ostak Cari Makan lebih popular dari Nik Aziz dalam memutar belit hadis dan quran.

FATWA KARUT Nik Aziz yang d keluarkan untuk menarik UNDI..kononnya fatwa paling berapi :

"..kiranya syaitan nak tolong kita pun kita terima.." nampaknya dah d bakul sampahkan oleh penganut Azhar Idrus..mereka melihat Azhar Idrus lebih hebat dalam mengeluarkan FATWA kerana sentiasa mengaitkan dengan kebencian terhadap Kerajaan BN !!

Kali ini Nik Aziz betul-betul terpukul d Pilihanraya Kecil Kuala Besut kerana bukan sahaja Azhar Idrus jadi tumpuan tapi FATWA KARUTnya d jadikan panduan utama malah d jadikan BANNER UTAMA dalam siri kempen Pilihanraya Kecil Kuala Besut.

"Siapa Yang Memberi Undi Menjatuhkan Kerajaan Islam Maka Dia Menempah Tiket Ke NERAKA" - Ustak Cari Makan, Azhar Idrus

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply