» » Update: Pesawat terhempas konspirasi asing kerana sabitkan Anwar meliwat?

Lets Unite and support our goverment.

Macam macam persepsi timbul ekoran kehilangan pesawat MH370 milik MAS. Ada kata terhempas ke lautan, ada kata meletup ke udara, ada kata telah dirampas dan penumpang di jadikan tebusan dan ada yang kata pesawat selamat mendarat di China namun dirahsiakan atas sebab sebab tertentu.

Apa yang berlaku kini adalah serangan dari media asing yang telah memperovokasi kerajaan kita secara total sejak semalam. Wartawan asing banyak melaporkan cerita yang tidak masuk akal dan menjerumus kepada kegagalan kerajaan Malaysia. Malah pihak pembangkang turut sama dalam pekara ini dengan menghentam kerajaan terutama menyerang Dato Sri Najib Razak dan pemangku menteri pengangkutan Dato Sri Hishammuddin.

KONSPIRASI Anwar Ibrahim? Mungkin berlaku tetapi siapa kita nak menghuraikan semua itu? Biarlah pihak kerajaan dan berkuasa menjalankan tugas mereka untuk pekara ini kerana mereka mempunyai keupayaan dan tahu apa yang berlaku.

Sekarang ini adalah tanggungjawap kita sebagai rakyat Malaysia. Tanggungjawap kepada negara yang mana kita perlu pertahankan kerajaan yang ada dari serangan pihak luar dan dalam berhubung kehilangan pesawat MAS MH370 ini.  Kerajaan hari ini memerlukan kita untuk bersama mengharungi satu lagi tragedi yang mendapat liputan negara luar. Kita perlu menangkis persepsi negatif yang dilemparkan ke atas kerajaan Malaysia.

Dato Sri Najib Razak dan barisan kepimpinan negara memerlukan kita seluruh rakyat Malaysia bersama dengan mereka mengharungi tragedi ini.

So Lets Unite and Support our Goverment!

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply