» » TPM Muhyiddin letak jawatan? Ini kisahnya...

Usah menjadi petualang UMNO

Setelah saya meneliti isu yang dicetuskan oleh Zaharin Mat Yassin Sang Kelembai maka saya temui jawapan akan mengapa dia mengeluarkan berita mengenai Tan Sri Muhyiddin Yassin Timbalan Perdana Menteri berundur dan di gantikan dengan Dato Sri Hishammuddin Hussein.

Bukan Sang Kelembai seorang tapi ada partner dalam mewujudkan cerita agar kepimpinan UMNO terus bertelagah dah dalam masa itu akan ada yang mengambil kesempatan diatas pertelagahan tersebut menangguk di air yang keruh.

Bukan baru game yang dilakukan ini malah sudah banyak tahun dilakukan Zaharin Mat Yassin dan Shahabudin  ini agar memastikan Najib Razak bergaduh dengan Muhyiddin Yassin dan rencahnya adalah Hishammuddin. Game yang telah diulang ulang sejak tahun 2008 lagi.

Ini contoh yang tidak sihat kepada parti UMNO kerana perancangan sebegini bukan menguatkan parti tetapi melemahkan parti dan menyebabkan ahli parti bertelagah sesama sendiri yang menguntungkan pihak pakatan Pembangkang.

Lihat sahaja semalam apabila Keadilan Daily sebuah portal pembangkang milik Anwar Ibrahim mengeluarkan berita yang dipetik dari kenyataan Zaharin Mat Yassin. Ianya menjadi sebaran bukan sahaja kepada ahli UMNO malah telah menyebabkan rakyat diatas pagar memandang serius akan perkabaran palsu yang dilakukan oleh mereka berdua ini.

Kerja kerja gila sebegini harus diberhentikan oleh mereka yang tidak bertanggungjawap sepertimana Zaharin dan Shahabudin lakukan. Apa yang dilakukan mereka adalah keji kerana bukan membantu UMNO sebaliknya memecah belahkan parti UMNO.

Azri Malay Rights

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

1 comments:

  1. MANY CALLED OF NAME AS HISHAM HUSSEIN BEING PONDAN BUT ONE HAVE TO BE WISE IF NOT BROUGHT UP IN A FAMILY WITH OBLIGING AND HUMBLE TO OTHERS AS PRIORITY TO REALIZE THAT HE IS A GENTLEMAN WITH HIGH TOLERANT AND BUDI BAHASA!!!

    ReplyDelete