» » 200 orang tentera Zionis terbunuh!! #SaveGaza


Sepertimana yang diberitakan oleh Hospital Israel, jumlah tentera elit Israel yang terbunuh ialah 200 orang dan 1000 lagi tercedera, 300 daripadanya berada dalam keadaan kritikal.

Timbalan Ketua Biro Perhubungan Luar HAMAS, Dr Usamah Hamdan:

Delegasi Palestin yang akan mengadakan rundingan, akan tiba di Kaherah, Mesir pada awal pagi esok, hari Ahad. Beliau memberikan penegasan bahawa negara serantau telah memberitahu Perdana Menteri Israel, Netanyahu bahawa peperangan di Gaza telah memberikan penghinaan kepadanya dan meletakkannya dalam kerugian yang amat besar.

Usamah Hamdan menambah lagi bahawa pengunduran tentera Israel dari operasi serangan darat di Gaza tidak sesekali akan menghentikan pertempuran ini kerana Israel akan meneruskan permusuhannya dengan Palestin. Perkara ini telah memberikan hak kepada para pejuang Palestin untuk melakukan operasi mereka dan tiada siapa pun boleh menyalahkan mereka atas apa yang mereka sedang lakukan.



Sumber: Wekalah Shehab

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply