» » » Sepuluh cedera bom tangan meletup di Kuala Lumpur


Sepuluh orang cedera apabila sebutir bom yang dipercayai bom tangan meletup berhampiran Sun Kompleks, Bukit Bintang, Kuala Lumpur.

Seorang saksi berkata, "ketika saya sedang bekerja di basement Sun Kompleks, saya terdengar satu bunyi letupan yang sangat kuat dan maklumat dari orang sekeliling ia berpunca daripada seseorang telah melontarnya daripada arah atas."

"Apabila saya keluar melihat apa yang berlaku saya dapati terdapat lebih kurang sepuluh orang yang terdiri daripada pelanggan dan pekerja telah cedera dan terdapat beberapa orang awam yang membantu dan menolong menghantar ke hospital dan saya tidak pasti siapa yang melakukannya."

Polis sedang menjalankan siasatan lanjut.

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply