» » Banjir Terengganu: Lelaki lemas kereta terbabas jatuh parit


Permaisuri: Banjir di Terengganu meragut nyawa kedua apabila seorang lelaki maut selepas kereta Perodua Myvi dipandunya terbabas sebelum terperangkap dalam parit yang dipenuhi air dalam kejadian di Kilometer 82.4 Jalan Kuala Terengganu-Kota Bharu (Kampung Bintang), di sini, pagi tadi.
Dalam kejadian jam 5.50 pagi itu, mangsa, Shamsul Mohd, 28, dari Kampung Putrajaya, Bandar Permaisuri, di sini meninggal dunia di tempat kejadian akibat lemas.
Ketua Polis Daerah Setiu Deputi Superintendan Ab Rahman Raja Mohamed berkata, kejadian dipercayai berlaku apabila kenderaan dipandu mangsa dari arah Kuala Terengganu menghala ke Kota Bharu dikatakan hilang kawalan sebelum terbabas lalu merempuh tiang elektrik di bahu jalan.
Beliau berkata, kemalangan itu menyebabkan kereta mangsa terhumban ke dalam parit yang dipenuhi air.
"Mangsa terperangkap di dalam keretanya dan dipercayai lemas sebelum berjaya dikeluarkan dengan bantuan anggota Balai Bomba dan Penyelamat Setiu.
"Mayat mangsa kemudian dibawa ke Hospital Setiu untuk bedah siasat," katanya.
Menurutnya ini adalah mangsa kedua di Terengganu selepas seorang pelajar tingkatan satu ditemui lemas dalam telaga di belakang rumah datuknya di Kampung Jelapang, di sini, petang semalam.
- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/10439?m=1#sthash.UXJ9fNt5.dpuf

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply