» » » Buang masa layan Rafizi hadapi masalah kronik


Rafizi Ramli disifatkan sebagai individu yang mempunyai masalah kronik serta sering gagal dalam mengatur strategi-strateginya.

Menurut Setiausaha Politik Presiden PAS, Dr Ahmad Samsuri Mokhtar turut menyifatkan melayan karenah Naib Presiden PKR itu sebagai satu perbuatan membuang masa.

“Siapa Rafizi? Melayan karenah orang yang ada masalah kronik dalam mengatur strategi yang sentiasa gagal, adalah satu perbuatan amat membuang masa dan anti logik,” katanya kepada sebuah portal pada Ahad.

Ahmad Samsuri berkata demikian sebagai respons terhadap kenyataan Ahli Parlimen PKR Pandan itu yang mendakwa mempunyai bukti dan maklumat mengenai individu yang rapat dengan PAS menerima dana daripada 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Mengulas lanjut, Ahmad Samsuri berkata, urusan itu sepatutnya diserahkan kepada pihak berkuasa sahaja.

“Cukup sudah kita mendengar pendustaan yang dicipta untuk tujuan politik Machievelli,” katanya.

Rafizi sebelum ini dilapor berkata, pihaknya ingin menyelitkan perkara itu ketika perbahasan usul Rang Undang-undang (RUU) Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) 1965 atau RUU 355, namun sesi berkenaan ditangguhkan oleh Speaker Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Aman Mulia.

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply