» » MALAYSIA NO 11 PENGANGKUTAN TERBAIK DUNIA


Indeks persaingan Global Pengangkutan 2016-2017 Forum Ekonomi Dunia (WEF) meletakkan Malaysia di tangga ke 11 daripada 138 negara.

Kedudukan terbaik Malaysia di mata dunia ini menggambarkan secara jelas komitmen kerajaan yang diterajui oleh PM Najib untuk menyediakan sistem pengangkutan yang terbaik kepada rakyat.

Pengiktirafan oleh WEF ini adalah untuk rakyat Malaysia kerana memilih kerajaan yang betul yang benar-benar ingin membantu rakyat dengan mencuba sebaik dan sedaya mungkin untuk menyediakan sistem pengangkutan yang antara yang terbaik di dunia.

Umum tahu bahawa untuk menjadikan sistem pengangkutan negara berada pada tahap yang terbaik semestinya ia memerlukan belanja besar. Biasanya projek-projek besar ini dianggap sebagai satu pemaziran pada awalnya (kerana putar belit pembangkang) namun apabila siap, ia sememangnya mampu memberi perkhidmatan terbaik kepada rakyat.

Dengan apa yang telah kerajaan sediakan. Kerajaan tidak melakukan sesuatu perkara bukan untuk menjadi popular semata tetapi ia sememangnya untuk kemudahan dan kepentingan rakyat. Kerana itu lebih diutamakan.

Tahniah PM.
Tahniah BN.
Tahniah Rakyat Malaysia.

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply