» » Pesanan seorang Melayu...


DAP (adik kepada PAP) mengamuk dengan pendedahan yang didedahkan oleh Datuk Trio mengenai video seks Anwar Ibrahim?

KENAPA?
Mari kita fikir dari kotak pemikiran yang waras dan logik akal.

Ya sudah pasti kerana ada yang berpendapat bahawa video seks tersebut adalah dirancang oleh DAP yang juga tali barut PAP pada asalnya akan tetapi ia (video) tersebut terjatuh pada tangan lain. Begini...

1. Setiap keburukan Anwar Ibrahim disimpan dan diperap terlebih dahulu dan mereka (DAP) akan menjilat segala jenis najis yang dikeluarkan oleh Anwar Ibrahim pada ketika ini tidak kira najis mughallazah mahupun mutawassitah.

2. Setiap gejala buruk Anwar Ibrahim direkodkan.

3. Dan pada rancangan tersebut, DAP bersatu dengan PKR untuk mendapat undi Melayu. Begitu juga dengan PAS. DAP masuk ke kampung-kampung berceramah dan menjadi terlalu Melayu dan Islam semata meraih undi. Begitulah yang berlaku di Singapura suatu ketika dahulu.

4. Anwar Ibrahim menjadi ketua pembangkang dalam pakatan adalah kerana :
I-Berbangsa Melayu
II-Mampu menarik penyokong dan pengundi dari kalangan orang Melayu
III-Seorang yang petah berkata-kata

5. DAP mengangkat Anwar Ibrahim bukan bermakna mereka mengangkat Melayu, TIDAK SAMA SEKALI ! Mereka hanya gunakan Anwar Ibrahim sebagai boneka!

6. Kembali kepada isu video seks Anwar Ibrahim. Rancangan DAP :
Mereka rekod najis Anwar. Dan andai kata Pakatan Pembangkang memerintah (simpang malaikat 44), mereka akan biarkan Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri. TETAPI pada masa itu mulut Anwar tidak lagi boleh berkata-kata. Anwar Ibrahim hanyalah boneka. Sebab apa? Sila rujuk perenggan diatas.
MASIH TIDAK JELAS?
Contoh, DAP mahukan kedai arak dan judi serta pusat pelacuran yang besar di seluruh 14 negeri dalam Malaysia. Kilang pemprosesan khinzir di kawasan penempatan Muslim. Maka mereka akan usulkan pada Anwar Ibrahim. Dan Anwar tidak boleh mengiya apatah lagi menidak kerana video seksnya ada pada DAP. Untuk menutup rahsia aksi ranjangnya itu, Anwar terpaksa membenarkan permintaan DAP. DAP mahu apa sekalipun pasti akan dapat kerana merekalah yang berkuasa pada ketika itu. Jadi maknanya, pada ketika itu tiada lagi kedengaran suara Anwar, suara Melayu jauh sekali. Siapa dibelakang DAP? PAP. Siapa dibelakang PAP?

7. DAP dan MCA jauh berbeza walaupun mereka dari kalangan berbangsa Cina. DAP adalah parti rasis yang mempergunakan PKR dan PAS dalam mengejar cita-cita peribadi. MCA pula adalah organisasi yang berkerjasama dengan UMNO dan MIC dalam membangunkan Malaysia dalam keadaan harmoni. DAP adalah HARBI. MCA adalah ZIMMI.

Artikel ini bertujuan menyatu padu kan orang Melayu. Dan tidak bermakna mengenepikan kaum Cina mahupun India atau kaum-kaum lain. Negara akan kucar-kacir dan huru-hara sekiranya Pakatan Pembangkang memerintah. SL percaya setiap rakyat Malaysia baik Melayu, Cina dan India mahukan negara yang aman dan harmoni. 


"Orang Melayu bercakap mengenai Melayu dikatakan sebagai rasis," Tun Dr Mahathir Mohamad


sumber:http://suaralensa.blogspot.com

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

1 comments:

  1. salam, minta jasa tuan, masukkan link saya dalam senarai

    http://revolusidarulehsan2012.blogspot.com

    t kasih

    ReplyDelete