» » Ummi VS Anwar : Anwar Pancut Awal...


Anwar AL Juburi Kelam Kabut Beredar Dari Bertembung Dengan Ummi Hafilda Tengok Muka Nuar pun dah tahu muka CUAK


Gomo tidak mahu mengulas panjang mengenai ceramh PANAS malam tadi di antara Ummi Hafilda vs Anwar Ibrahim yang berlangsung di Rumpun Makmur Dun Kerdau Pahang.

Setelah beberapa kali kita di hidangkan dengan Kempen Pilihanraya Kecil dan juga Ribuan Ceramah yang berlangsung di antara kedua dua pihak ini lah pertama Kali Gomo dapat rasakan satu pengalaman Indah apabila Anwar Ibrahim di tentang dengan Hebat dalam Ceramah yang di tentang pula bukanlah orang Politik.

Ummi Hafilda bukanlah pemimpin Politik namun Ummi Hafilda Orang pertama yang Mendedahkan Skandal Seks Buas Anwar Ibrahim telah berjaya membuatkan Anwar Ibrahim LARI LINTANG PUKANG setelah di asak dengan begitu hebat oleh Ummi Hafilda malam tadi.


Ummi Hafilda

Ummi Hafilda memulakan dahulu ceramah nya dengan membongkarkan Kisah siapa Anwar Ibrahim dan Skandal Anwar dan Shamsidar Isteri kepada Azmin Ali iaitu Abang Kandung Ummi Hafilda sendiri.

Setelah sejam Ummi mendedahkan Kisah Anwar Ibrahim baik Lakonan Anwar yang membohongi kita, Rasuah Anwar Ibrahim, Skandal Liwat barulah Anwar Ibrahim tiba dan di sambut dengan sorakan Gempita oleh para penyokong Pakatan Haram. Hebat Anwar Brahim dengan sambutan sebegitu....

Masuk masuk sahaja Anwar Brahim ke pentas ceramah Ummi hafilda yang berhadapan dengan pentas ceramah Anwar mengalu alukan kedatangan Anwar Brahim dengan menyebut
" Pak Syeikh Anwar Al Juburi dan sampai"

dan Ummi meminta Anwar Brahim MENYAMAN Beliau kerana mendedahkan Kisah Anwar Ibrahim.

kata Ummi Hafilda lagi

" Anwar boleh saman Tun Dr Mahathir RM100 Juta, Anwar Boleh Saman Khairy Jamaluddin RM100 juta, Anwar saman Dato Nalakarupan RM200 Juta Tapi kenapa Anwar Ibrahim tak Saman saya? Saya mendedahkan banyak mengenai Anwar Ibrahim dan Azmin Ali serta Shamsidar tapi tak seorang pun dari mereka menyaman saya. Kenapa tak saman?"

Waktu ini penyokong BN pula Gamat dengan tempikkan " Samanlah Nuar Saman"

Emmm agak banyak kalau Gomo nak cakap apa yang Ummi Nyatakan sepanjang Ceramah malam tadi, nanti lah Gomo keluarkan video nya buat santapan sekalian. Namun Gomo belum Habis lagi, ni nak cerita pula Bab Ceramah Anwar Brahim.

Anwar Brahim pun menjawap apa yang Ummi Hafilda katakan tadi, kata Anwar:
" Itu orang yang tidak ada Ahlak, Takpa, kita biar dia cakap nanti kita Jawap"

Penyokong Pakatan pula menjerit jerit bagai nak Gila bila melihat Anwar Ibrahim menyatakan Akan melawan Ummi Hafilda. Biasalah penyokong Taksub katakan.


Sempadan Ceramah

Waktu ini kedua dua kem Penuh sesak dan kawasan yang paling sesak adalah di antara sempadan kedua dua Pentas ceramah yang mana di pisahkan oleh jalanraya sahaja. Penuh sesak jalan tersebut dan masing masing memasang telinga apa yang di Ucapkan oleh Ummi Hafilda dan Anwar Ibrahim.


Ceramah Ummi Hafilda

Gomo yang berada di sana memang sudah menjangkakan bahawa Pembongkaran Ummi Hafilda akan mendapat tempat dan ternyata sangkaan Gomo tepat sama sekali bila para penyokong Pakatan ramai yang memasang telinga di sebelah Pentas BN malah yang duduk di hadapan Anwar Ibrahim pun sekejap sekejap pusing menoleh ke arah pentas ceramah Ummi Hafilda.


Ceramah Anwar Ibrahim

Anwar Ibrahim yang perasan dengan keadaan tersebut acap kali menyebut

" Rapat ke hadapan dengar apa saya nak cakap, Tok sah dengar karut marut dari pihak sana"

Adalah 3 kali sepanjang Anwar Brahim ceramah itu dia menyebutnya. Kesian, para penyokong Pakatan memanglah nak dengar Ummi kata apa kerana Pembongkaran Panas siapa Anwar takkan lah orang tidak ingin mengetahuinya.


Pak Syeikh Al Juburi

Ops..Gomo lupa nak Khabar apa isi kandungan ceramah Anwar Brahim malam tadi. Anwar menyambung ceramahnya dengan menyatakan isu mengenai Minyak yang di berikan subsidi kerajaan. Tak lupa Anwar juga mengulangi pekara yang sama seperti PRU 12 apabila menyatakan
"Hari Ini Jadi Kerajaan Esok harga Minyak Turun" 

Emmm dulu sebelum PRU 12 kata lagu tu jugak, tapi satu apa pun tak turun termasuk Janji Pakatan di Pulau Pinang kata nak HAPUSKAN TOL jambatan Pulau Pinang.
Selepas bawa isu Minyak Anwar membebel pula isu Mesir, kata Kerajaan Malaysia ni macam kerajan Mesir, Zalim dan sebagainya dan yang paling Gomo agak Kelakar bila Anwar brahim kata TV3 Mesir, Utusan Mesir, apa sahaja yang di rasakan terlibat dengan kerajaan di tambah Mesir penghujungnya. Ntah apa apa lah Kau Nuar.....

Anwar Brahim sambung kata bab Rasuah, UMNO Rasuah, BN Rasuah, Kita rakyat gaji kecik, pemimpin BN sapu duit itu ini dan macam macam. Part ini lah yang paling best apabila Ummi Hafilda Menjawap sewaktu Anwar Brahim berhenti seketika dengan menyatakan:

" Oooo pak Syeikh cakap pasal Rasuah ye, Ni nak cakap Pak Syeikh Anwar Al Juburi lah Bapak Rasuah Malaysia, Masa Anwar TPM berapa banyak syarikat keroni GLC yang di punyai Olehnya, Bapak Anwar Pak Brahim ada berpuluh Juta Duit, Abang Anwar, Adik Anwar, termasuk sekali Shamsidar kekasih Anwar Brahim yang ada Berpuluh Juta. Tu semua hasil dari mana kalau bukan datangnya dari Anwar Ibrahim!'

Ceramah Ummi Hafilda
Setelah Ummi menyebut Anwar Brahim Bapak Rasuah dengan mengaitkan nama seluruh ahli Keluarga Anwar Ibrahim maka Anwar menjadi terkedu, Terus sahaja Anwar pendekkan ceramah dan kata

"Setakat di sini dulu ceramah saya malam ini kerana akan ke Felda Jengka 22 untuk berceramah di sana.

Tup Tup Anwar Brahim pun beredar dengan para penyokong pakatan rakyat haram yang hadirTerpingga pinga. Fuh....Muka sekor sekor penyokong pakatan muka TAIK, macam tergamam bila Anwar terus menghentikan Ceramahnya. selama 30 minit sahaja Anwar Brahim berceramah dan itulah yang mengejutkan penyokongnya malam tadi.


Anwar Lari...Ha ha ha

Anwar Brahim terus bergerak menuju ke kenderaan nya dan menuju ke Felda Jengka 22. Ummi Hafilda yang masih berceramah terus Berceramah dan berkali kali mencabar Anwar Brahim untuk menjawap, Rupanya Ummi hafilda Silap kerana Beliau ingat Anwar Msih ada tapi rupanya dah Lari secara mengejut tampa menjawap apa yang Ummi Lontarkan.

Fuh panjang lah pulak Gomo taip ni, sebenarnya Gomo pun dah Stim nak sembang ceramah Malam tadi ni sebab Anwar Brahim Lari kecut telor dengan Ummi hafilda. He he he

Apa pun Gomo nak nyatakan di sini Sekali Lagi penyokong Pakatan di TIPU oleh Anwar Brahim. Ingat pada mulanya Anwar Brahim kata nak Jawap apa yang Ummi Hafilda lontarkan tetapi akhirnya sepatah Haram pun Anwar Brahim tak jawap sebaliknya terus beredar dari pentas ceramah.

lagi satu nak Khabar kat anda semua puak Pakatan haram dan juga rakyat Malaysia, Anwar Ibrahim sudah kehabisan Modal bila cuba lari dari berdebat dengan Ummi dan hanya bercerita mengenai isu Minyak, Mesir walhalkan para penyongnya hadir kerana ingin mendengar Apa yang Anwar Brahim jawap mengenai Tuduhan Ummi Hafidla.

Semoga Rakyat Malaysia semakin jelas siapa Anwar Al Juburi, pekara mudah pada kita semua untuk di renungkan..... Kenapa Anwar Ibrahim, Kak Wan, Azmin Ali dan Shamsidar tak SAMAN Ummi Hafilda???


Psssttt...suka betul gua tengok Anwar Brahim kecut Telor dengan Ummi Hafilda.



Credit to: papagomo.com


Tq PAPA GOMO ulasan dan liputan yang menarik...

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

2 comments:

  1. hahahahahaahaaa....
    anWAR dah tak der peluru....kejut beb!!!!

    ReplyDelete
  2. dasar pembohong. peliwat bersiri... baling batu sembunyi tangan...

    ReplyDelete