» » ZAID: Saya memang tiada keraguan tentang rakaman itu...


Mengikut laporan dalam Utusan Malaysia hari ini Zaid Ibrahim dilaporkan telah berkata:

"Daripada apa yang saya lihat, saya memang tiada keraguan tentang rakaman itu."

Zaid berkata, beliau sebenarnya menonton rakaman tersebut untuk mendapatkan gambaran yang lebih jelas sebelum membuat sebarang ulasan kepada umum.

"Datuk T tidak menjemput, tetapi saya sendiri minta untuk melihat. Ini penting kerana sebelum saya buka mulut, saya perlu lihat dahulu. Bukan seperti kebanyakan pemimpin yang hanya bercakap dahulu dan fikir kemudian.

Ditanya sama ada menonton video itu merupakan satu kesalahan, Zaid berkata, sebagai seorang pengamal undang-undang beliau bersedia menerima hukuman.

"namun pada saya ini bukan satu kesalahan kerana bukan bahan lucah, ia lebih kepada dokumentari. Kalaulah mereka yang dikatakan menonton itu salah, apa pula dengan pemimpin politik yang melakukan perbuatan dalam video itu, apakah dia tidak bersalah."

"Ini satu isu yang melibatkan kepentingan rakyat dan rakyat berhak tahu kebenaran. Mungkin boleh muat naik ke dalam Youtube untuk membolehkan rakyat tahu, tetapi kerajaan kena pastikan video itu tulen terlebih dahulu atau sebaliknya," jelasnya.

psssttt:
Saya amat bersetuju dengan pendapat Datul Zaid Ibrahim. Sebagai seorang yang pernah dikecewakan oleh Anwar pasti dia mahu rakyat tahu siapa Anwar sebenarnya. Orang UMNO dah lama yakin akan tabiat dan cara hidup pemimpin pembangkang ni. manusia dua alam. Orang yang memiliki peribadi seumpama ini yang mahu dijadikan pemimpin nombor satu negara. Alamat hancurlah tanah air ini setelah tiada lindungan Allah. 
Kak jijah sampai bila ingin terus bersandiwara dan ditipu oleh Anwar ini. Mungkin dunia ini selamat di akhirat hanya Allah yang tahu.

Haji Hadi pula tidak bersetuju dengan cadangan supaya ditubuhkan siasatan diraja. Alahai si pak angguk ni sampai bila hendak membela Anwar ni. ketahuilah bahawa PAS hari ini sudah semakin hilang maruahnya oleh kerana cita-cita pemimpinnya yang menghalalkan cara. Insaflah...

Renung-renungkan dan selamat beramal...

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply