» » » » » » » SOKONG LGBT MURTAD...!!!

Majoriti tokoh agama berpendapat orang Islam yang menolak hukum agama yang melarang amalan hubungan LGBT dianggap melakukan jenayah akidah dan murtad.

Pertama

"Umat Islam yang menolak hukum agama mengenai larangan amalan hubungan sejenis melakukan jenayah akidah dan terkeluar dari[ada agama Islam dan MURTAD."- Datuk Nooh Gadot, Penasihat Majlis Agama Islam Negeri Johor.

Kedua

"Orang dewasa yang menyokong perbuatan itu boleh terkeluar daripada Islam kerana menolak hukum Allah."- Ismail Mina Ahmad, AJK Pertubuhan Muafakat Sejahtera Masyarakat Malaysia. (Muafakat)

Ketiga

"Kenyataan Anwar juga seolah-olah memberi 'pengiktirafan' kepada satu hukum yang Allah haramkan dalam al-Quran, benda yang Allah kata sangat-sangat jijik."- Fathul Jawatankuasa Kerja Himpunan Ulama Muda Malaysia (ILMU).

NR- Kepada semua yang membaca entry ini, marilah sama-sama kita nilaikan, renungkan dan fikir-fikirkanlah. Anda semua tahu hukumnya. Segalanya telah terang dan nyata. Sesungguhnya orang seperti Anwar tidak layak sama sekali untuk diangkat menjadi pemimpin apatah lagi menjadi seorang Perdana Menteri di sebuah negara Islam seperti Malaysia.

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply