» » » Lahad Datu: Media Kanada Tuduh Anwar Dalam Pencerobohan Lahad Datu



Kata orang bangkai gajah tidak boleh ditutup…
Walaupun Datuk Seri Anwar Ibrahim telah mengambil tindakan saman ke atas TV3 dan Utusan Malaysia agar tidak mensabitkan nama beliau dalam isu pencerobohan pengganas di Sabah, namun itu tidak dapat menghalang media seluruh dunia melaporkan apa yang mereka rasa benar.
Pendakwaan terpilih ini memang sukar untuk diterima…
Selain media Filipina dan badan perisikan negara itu yang mendakwa Anwar terbabit, terkini, sebuah media berpengkalan di Kanada juga membuat dakwaan yang sama.
Persoalannya…berapa pihak lagi perlu bersuara sebelum kenyataan dapat diterima?
U ULANG I SAMAN U

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

1 comments:

  1. Mana sidajal ni nak mengaku ..ada video yang disahkan 99% betul pun dia menafikannya..lagi satu dia cuma berani menyaman TV3 dengan utusan je..dengan orang yang terlibat dia tak berani buat pe..contoh mana berani dia saman Ezam, Umi Hafida dan rakan2 lama dia sebab dia tau kalau disaman semua rahsianya kan dibongkar lagi didalam mahkamah....tapi maseh ramai melayu bangang yang mempercayainya.

    ReplyDelete