» » Mayat lelaki yang di lapor hilang ditemui

KUALA NERUS – Misteri kehilangan seorang lelaki yang tidak pulang ke rumah sejak Khamis lalu terjawab selepas mayatnya ditemui di dalam Sungai Bukit Datu di sini malam tadi.
Mayat Amin Sabri Sembak, 44, ditemui tersangkut pada pukat bot di jeti nelayan kira-kira pukul 11 malam.
Menurut anak saudara mangsa Nurul Huda Che Harun, 27, bapa saudaranya yang menghidap penyakit sawan itu keluar rumah kira-kira pukul 1 pagi pada Khamis.
Katanya kali terakhir orang kampung melihat kelibat mangsa ketika dia sedang mencabut rumput di taman permainan yang terletak kira-kira 100 meter dari kediamannya, sebelum gagal di kesan.
“Pak cik memang ada masalah kesihatan dan selepas beberapa hari tidak melihat dia, kami ada juga mencari di sekitar kampung namun tidak menemuinya.
“Pada mulanya kami sangkakan dia hanya merayau dan akan pulang ke rumah. Namun sangkaan kami meleset sehinggalah mayatnya ditemui,” katanya kepada pemberita, di sini hari ini.
Menurutnya, beliau menerima panggilan telefon daripada penduduk kampung yang memberitahu pak ciknya ditemui lemas.
Ketua Polis Daerah Kuala Terengganu Asisten Komisioner Idris Abdul Rafar mengesahkan penemuan mayat itu. – Bernama

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply