» » » PAS: Parti Ajaran Sesat???






"PAS kata dia mahu saman YAB Daro' Seri Ahmad Said kerana mengeluarkan kenyataan PAS adalah Parti Ajaran Sesat, namun sampai ke hari ini PAS masih belum menyaman MB sepertimana yang dikata." Begitulah sebahagian uca[an YB Dato' Yahya Khatib Mohamad ketika menyampaikan amanat kepada Pemuda dan Puteri UMNO Bahagian Marang dan Hulu Terengganu yang sedang berkursus di Bukit Gambang Resort City.

Beliau yang juga Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Terengganu menyatakan bahawa kita berani berhadapan dengan apa jua keadaan kerana kita mempunyai bukti yang kukuh dengan apa yang kita katakan.

Ulasan NR:

Lihat sahaja amanat Haji Hadi di Banggol Peradong. Tidakkah ianya menjurus kepada perpecahan umat... Bukankah ia satu kesesatan.

Ucapan Nik Aziz dalam ceramahnya yang menyatakan nabi Muhammad di masa kecilnya sama macam mat-mat lain. - Sedangkan kita semua sedia maklum tanda-tanda kenabian Muhammad s.a.w telah wujud ketika baginda kecil lagi. Bukankah ianya satu kesesatan.

Dulu kata UMNO kafir kerana mengekalkan undang-undang penjajah tetapi hari ini PAS bersama pasangannya dalam PR dalam buku jinggay mengatakan akan mengekalkan perlembagaan sedia ada. Bukankah itu satu kesesatan.

Banyak lagi bukti-bukti kesesatan yang ada tp cukuplah sekadar tiga yang di atas untuk sama-sama kita fikir dan renung-renungkan. Insya Allah di lain masa ana akan kupas dengan lebih mendalam.


Untuk kursus Pemantapan Jentera Pilihanraya kali ini melibatkan dua Parlimen iaitu Marang dan Hulu Terengganu dengan pesera hampir 700 orang.

Dengan apa yang ana saksikan BN memang pilihan orang Muda...

About Street Writer

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply